H Premium Brands στην έκθεση Hotelia 2017 στη Θεσσαλονίκη

Η Premium Brands συμμετείχε στην έκθεση Hotelia 2017. Πρόκειται, για μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις του τουριστικού κλάδου. Η ανταπόκριση ήταν αρκετά υψηλή, καθώς ο αριθμός των επισκεπτών της έκθεσης, ξεπέρασε τους 20.000 επαγγελματίες του κλάδου.

Ιδιαίτερα πλούσιο ήταν το «μενού» των παράλληλων εκδηλώσεων των δύο εκθέσεων Hotelia & Philoxenia. Όπου, έγινε πόλος έλξης, όχι μόνο για τους εμπορικούς επισκέπτες, αλλά και για το ευρύτερο κοινό. Εκεί λοιπόν, μέσω του ιδιοκτήτη Γιάννου Παλιούρη και του διευθυντή ανάπτυξης, Παναγιώτη Κάλλη, η Premium Brands μίλησε για  την «καινοτομία και την εξοικονόμηση στα σύγχρονα cocktails». Μέσα από την ομιλία, παρουσιάστηκε το πως μπορεί ένα έτοιμο cocktail για σερβίρισμα, να δώσει υψηλή ποιότητα, σταθερή γεύση, σημαντική μείωση κόστους και ταχύτητα στο bar ενός ξενοδοχείου.

Ομιλία Premium Brands Hotelia εξοικονομιση και καινοτομία στο σύχρονο cocktail

Η Premium Brands έχοντας αφουγκραστεί τόσο τις ανάγκες του ξενοδόχου, όσο και την τάση στην καινοτομία του cocktail, υποδέχθηκε εκατοντάδες επαγγελματίες της βορείου Ελλάδος, στο εκθεσιακό της περίπτερο. Όλοι οι επαγγελματίες του ξενοδοχείου είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα προϊόντα της Premium Brands, να συνομιλήσουν με τους ανθρώπους της και να τους λυθεί κάθε απορία για το πως θα αξιοποιήσουν τα προϊόντα της.

Η Πρόταση της Premium Brands για το σύγχρονο bar του ξενοδοχείου

Για πρώτη φορά, η Premium Brands έδωσε τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να δοκιμάσουν μια νέα σειρά τα Wine Sparkling Cocktails, της Primasecco. Πρόκειται για 2 έτοιμα για σερβίρισμα cocktails με βάση το γνωστό και απολαυστικό prosecco. Αρχικά, το Sprizz, δηλαδή το γνωστό spritz και αγαπημένο ποτό των Ιταλών. Και το Hugo, που το προτιμούν περισσότερο οι λαοί της βόρειας Ευρώπης. Είναι ιδανικά να προσφέρονται ως welcome drinks ή ως aperitifs.

Τα έτοιμα cocktails της σειράς Caipi, όπως και τα Primasecco, δημιουργούνται ακολουθώντας τις αυθεντικές συνταγές cocktails. Έτσι, δε χάνουν ούτε τη χαρακτηριστική τους γεύση, ούτε την πραγματική περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Περιέχουν φυσικούς χυμούς φρέσκων τροπικών φρούτων, φυσικά ζάχαρα και υψηλής ποιότητας αλκοολούχα ποτά. Είναι εμφιαλωμένα σε smart pack-bag in boxes (σε ασκούς εντός κουτιών), με βρυσάκι για εύκολο σερβίρισμα και ασφαλή συντήρηση.

Κάθε ξενοδόχος ενημερώθηκε, για το πως θα μειώσει έως και 70% το κόστος παρασκευής ενός cocktail. Επίσης, πως θα βελτιώσει τη ποιότητα στα ποτά που προσφέρει. Και τέλος, πως ο υπάλληλος του μπαρ θα μπορέσει να ικανοποιήσει τους πολλαπλάσιους πελάτες στον ίδιο χρόνο. Η Premium Brands στηρίζοντας του επαγγελματίες του κλάδου έδωσε ακόμη μια φορά λύσεις, με την παρουσία της στην έκθεση Hotelia και συνεχίζει το έργο της, δίπλα στον επαγγελματία του bar ακούγοντας τις ανάγκες του, παρέχοντας τις καλύτερες δυνατές λύσεις.